LIVE

HTML/JavaScript

Geng Baek Hati

Sunday, February 12, 2012

Sedap DIDENGAR

Assalam semua , hari ni hari Ahad dan memandangkan aku tak banyak homework and terlalu bosan untuk study , aku layan youtube je hari ni . Lately ni , dah banyak sangat aku tengok orang buat cover untuk pelbagai lagu ni . So , kat sini aku nak letak antara individu yang buat cover lagu , yang sedap didengar , dan yang aku tahu setakat ni . Enjoy guys .





1.Amim Suleiman
Dia ni ada gak terima jemputan untuk show kat event event .



2.Fairuz Selamat
Aku suka sangat dengar suara dia ni,siap download lagi kau tahu .haha .Dia ni dah banyak buat cover,karaoke version pun banyak ,nak tengok ? kau search je kat youtube tu haa .One of the member a group called Q-FACE and ANTZ before , sekarang ni aku tak pasti mana pergi group tu .Dia ni kira artis jugak la, sebab pernah masuk carta Muzik muzik dulu ..tak percaya ? nahhhhh :


Ni memang lagu dia .




3.Azim @ Ajim
Dia ni kawan Fairuz Selamat tu , nak tahu macam mana aku tahu , kau tunggu .




4. 3VOD
ha sebab ni la , diorang (Fairuz and Ajim) ni selalu upload vid diorang karok dengan kumpulan diorang ni, yang sebelah kanan sekali tu aku tak ada info pasal dia.




5. Ainan Tasneem
Dia ni dah ada lagu sendiri ; Aku Suka Dia .




6. Tasha Manshahar
Dia ni bakal guru .




7.Atikah & Atirah
they are twins.


Actually , ada banyak lagi . Tapi nanti kau orang tak tertengok pulak kan .Muahahaha .Okay guys , I really wish I'll do the same as them , amin . Hahah . Salam ..

6 comments:

eddy syrol said...

sore depa memang sedap2 belaka (~_~)

Z.I Zam Ijam said...

eddy syrol : betul tu abg . Serious jealous plus plus .haha .

Anonymous said...

suka dgr yg Mr. Saxobeat tue.., sdap.., btw dh follow blog nie :)

Z.I Zam Ijam said...

Miss Wawa: yup betul . dengar cerita diorang ni couple , tak tau la kan .

mista panda said...

Ada dengar tapi tak berkesempatan nak tengok. 乂◕‿◕乂

Z.I Zam Ijam said...

mista panda : hihi , ada masa tengok okay , latest ni tasha buat cover lagu Stereo Hearts pulak ;)

tempoh umur blog zam

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers